Goed Nieuws voor Lagere Cholesterol
Dr. Nicolas Duverger van Gencell in Frankrijk samen met Dr. Caroline Desurmont van Institut Pasteur in Parijs, heeft sommige studies verbonden aan gentherapie uitgevoerd. Naast hun hoop in het vinden van een goede oplossing met hoog cholesterolgehalte aan het verminderen, hebben zij ook de verwijdering van vettige plaques bestudeerd die met „het verharden van de slagaders.“ worden geassociÃërd   In het toekomstige, medische onderzoek dat nu kon efficiëntere oplossingen op opgeheven cholesterolniveaus verstrekken wordt gedaan. Ondertussen, echter, zijn er een aantal manieren u de nieuwste producten van vandaag en innovaties kunt gebruiken om uw cholesterol te verminderen.   Om met hoog cholesterolgehalte effectief te verminderen, zijn er een aantal zeer belangrijke levensstijlveranderingen die, vooral aan uw voedsel en dieet kunnen worden aangebracht. Er zijn verscheidene nieuwe producten en innovaties die u kunnen helpen dit doel bereiken:   • De Margarine van vetten   Als u aan een lager vet dieet gebruikelijk kunt worden zult u goed op uw manier beter gezondheid zijn.   De nieuwe Producten om te letten op voor omvatten:   • Benecol® een margarine die cholesterol door één of andere 10% indien gebruikt zoals geadviseerd zal verminderen. Het bevat sterol die uit de houten pulp van de pijnboomboom, elementen worden afgeleid die het onderzoek brengt naar voren mensen met met hoog cholesterolgehalte konden helpen. Deze margarine zal uw HDL of „goede“ cholesterol niet beïnvloeden.   • Neem margarine Control® en de saladevullingen worden gemaakt van installatiesterol daarom zijn gebaseerde soja. Zij bevatten sterol die cholesterol blokkeren. Deze sterol zijn gevonden om op lagere cholesterolniveaus (slechte cholesterol) te helpen zelfs in patiënten die reeds statins als cholesterol-verminderende drugs nemen.    De noten zoals amandelen, pecannoten, en okkernoten hebben hoge bedragen van monounsaturated of meervoudig onverzadigd vet dat aan lagere cholesterol helpt. De nieuwe studies suggereren dat eten van noten - en vooral amandelen met de huid - voor zij voordelig kan zijn die cholesterol hebben opgeheven. In daadwerkelijk feit, als u uw cholesterol wilt verminderen, krijg meer van uw dagelijkse vette opname van vetten en minder vette opname van dierlijke proteïnen.   • De haver en de Gerst hebben een oplosbare vezel die als BètaGlucan wordt bekend die in het verminderen van cholesterol zeer belangrijk is. Om de beste cholesterol te bereiken die gevolgen vermindert verbruik dagelijks van twee tot vier koppen van droge haver of gerst. Het nieuwe onderzoek over gerst en haver brengt naar voren dat dit twee voedsel voordelig kan zijn in het helpen van die met met hoog cholesterolgehalte.   • De vruchten en de Groenten met inbegrip van appelen, citrusvruchten, bessen, wortelen, abrikozen, kool en bataten zijn vrij hoog in oplosbare vezel en pectine. Eten van minstens vijf porties een dag is goed voor de gezondheid van uw hart. Vele studies hebben herhaaldelijk bewezen dat de verse vruchten en de groenten voor het handhaven van een algemene goede gezondheid en het verhinderen van vele ernstige ziekten uitstekend zijn.   • Flaxseeds bevat alpha--linolenic zuur, een meervoudig onverzadigd vet dat in recente onderzoekstudies aan lagere cholesterol terwijl het verstrekken van nodig oplosbare vezel is getoond.   • De Olijfolie is bewezen om bloedcholesterol effectief te verminderen. De extra maagdelijke olijfolie wordt overwogen om enkele beste resultaten aan te bieden. Het gebruiken van olijfolie eerder dan dierlijk vet kan lagere cholesterol helpen en uw algemene gezondheid verbeteren.   • Vis dat omega-3 meervoudig onverzadigde vetzuren verhindert bloed bevat te klonteren en vermindert bloedcholesterol. Het onderzoek toont ook aan dat omega-3 voor hersenenfunctie en algemene goede gezondheid goed zijn.   • Wanneer het voorbereiden van voedsel, pas aan het gezonde baksel, roosteren en roosteren aan. Verkies met laag vetgehalte tafelolienevels. Probeer om uw pan aan sear in de sappen met een laag te bedekken eerder dan het braden.   • Beperk uw gebruik van dooiers door één eiwit slechts voor elke gegeten eidooier te gebruiken. U zult gemakkelijk geen verschil opmerken en u zult van uw eivoorbereidingen enkel het zelfde genieten.   • Pas aan 1% melk en dan aan afgeroomde melk voor optimale gezondheid aan. Probeer de soja en de rijstmelk, dit gaat ook voor kaas, zure room en roomijsalternatieven. Zij maken heerlijke gezonde keuzen. Probeer uw lokale winkel van het gezondheidsvoedsel, waar u vele vegan alternatieven - met inbegrip van geen-melksubstituten kunt vinden. Â
Lees voor de Veranderingen en de Cholesterol van de Levensstijl verder
|
|
|